wtorek, 25 listopada 2014

Boję się spojrzeć w przyszłość.

Kochani,
Niestety nie mam dobrych wieści. Od miesiąca czuję się coraz gorzej. Prawdopodobnie Humira nie działa. Co prawda pewność będzie po 2 tyg. gdy przyjdą moje wyniki badań. Martwi mnie to niesłychanie, bo jak wspominałam nie ma wielu leków przy Crohnie i większość dostępnych na mnie nie działa (żeby nie powiedzieć, że wszystkie leki, które można przyjmować stale). Była wątła nadzieja na zarejestrowanie nowego leku od nowego roku, niestety również nie ma szans na szybkie wprowadzenie go na rynek i ze łzami myślę, czy nowy rok nie przyniesie mi operacji. Operacji, która nie leczy, która za lepsze warunki przez jakiś czas okalecza na całe życie. 
Na studiach naprawdę jest mi trudno, bo nie przesypiam całej nocy, krwawię i mieszkam w WC. Znów boję się wyjść z domu. Nie mam sił na nic. Nie umiem się skoncentrować na niczym. Bardzo się boję czy uda mi się doczekać końca semestru.
Proszę o ciepłe myśli i trzymanie kciuków... aby Crohn dał mi trochę spokoju. Dziękuję za to że zaglądacie na mojego bloga. Jest mi naprawdę raźniej, gdy wiem, że jesteście ze mną ♡
Ilustracją na dziś niech będą moje storczyki, które tak pięknie mi rozkwitają jak na pocieszenie.

P.S. Ustawienia komentarzy zmienione :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz